Adsence indtjening flerdobles

Jeg kan konstatere, at jeg har en fantastisk stigning i min Adsence indtjening på flere hundrede procent i løbet af ganske kort tid. Det er frugten af nogle gode råd, selvstændig tænkning og en konservativ og gammeldags SEO strategi.
Jeg har satset på at flid, grundig research og gode faglige artikler giver bonus hos Google. Jeg har gennemsnitligt en meget høj indkomst pr. klik i øjeblikket. Derudover kan jeg se, at min indtjening hos Affiliate partnerne også stiger støt, men Adsence er klart toppen af poppen!

Jeg tjekker i spænding min Adsence indtjening engang om dagen og må konstatere, at det i oktober måned er steget helt utroligt. Når måneden er omme vil jeg skrive et indlæg her på bloggen om hvad det endelige resultat blev set i forhold til procent. Min indtjening vil jeg ikke ud med. Det hører under privatlivets fred... og så lige skattefars...:-)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...