Bevar inspiration til at blogge og tjen penge på nettet med Adsense

Har du været i gang med at blogge igennem længere tid så har du også prøvet at ramme "muren", hvor du føler, at du er gået lidt i tomgang med hensyn til at skrive og finde nye idéer og vinkler indenfor dit emne. Jeg har prøvet det og vil gerne fortælle dig, hvordan du kan komme igennem og over "muren" uden at du går i stå på din blog og dermed ikke løbende får skrevet om dit emne. Det kan skade både din trafik og din placering i Google, da søgemaskinerne elsker ny og unik information i forhold til søgemaskineoptimering.
Her er gode 3 råd til at bevare din motivation og tjene penge med Adsense.

Hav flere blogs ad gangen
Skriver du om flere emner på forskellige blogge, så variér din indsats. Skriv med mellemrum på de forskellige blogge. Det giver god variation og mulighed med at arbejde med forskellige emner, så du ikke rammer "muren" i forhold til at bevare motivation, energi og gejst i forhold til at skrive.

Lav research på dine emner
Skriver du om faglige emner af enhver art er det vigtigt at skaffe sig ny og relevant viden. Læs artikler på nettet. Lån bøger på biblioteket. Hold dig orienteret og lær mere. Jo bedre din faglige research er - jo bedre artikler kan du skrive - og jo bedre og mere relevant trafik til din side. Unikke tekster er guf for søgemaskinerne og vil øge trafikken fra giganterne - Yahoo og Google.

Prioriter din tid rigtigt når du blogger
Det er snart jul. Det betyder, at jeg er i fuld gang med at bygge min hjemmeside http://www.advent-og-jul.blogspot.com/ op fra bunden. Bloggen når ikke sin fulde indtjeningspotentiale i år, men vil helst sikkert ligge bedre placeret på søgemaskinerne til næste november og december fordi bloggen da har eksisteret et år. Jeg er meget motiveret i forhold til, at jeg har sat mig nogle mål om at siden skal have over 60 indlæg d. 1. december. Det inspirerer mig at lav sådan en konkurrence med mine egne mål. Jo mere motiveret du er for et specifikt emne jo mere effektivt og koncentreret kan du arbejde.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...