Få dig en Amino konto som nybegynder

Jeg vil gerne slå et slag for at få en konto hos Amino. Jeg stødte selv på dette forum for nogle dage siden og har straks oprettet mig som bruger. Der er desværre ikke mange aktivt skrivende kvinder i forummet i debatfora angående SEO, optimering af Adsence og bannerreklamer, men der er til gengæld en del venlige mænd, der er hardcore ud i SEO.

Jeg har kun fået venlige og meget hurtige svar på Amino. Endnu en fremragende fordel ved Amino er, at det ligger højt i forhold til Googles troværdighedskoncept. Det betyder, at dine indlæg meget hurtigt opdateres på Google. Jeg skrev tidligere et indlæg på denne blog om at ligge nr. 1 på Google - (ses her) http://tjen-mange-penge-paa-nettet.blogspot.com/2010/10/min-blog-er-nu-pa-side-1-pa-google.html

Der gik ikke mere end 5 minutter så havde Googles spider været forbi og fået det indekseret på siderne.

Men husk! Opfør dig ordentligt i forhold til at stille spørgsmål, påskøn gerne de gode svar og anerkend, at der er nogle, der har mange års erfaring på SEO området.

Desuden betød det, at jeg pludselig fik en masse trafik til min side. Der er måske ikke så meget relevant trafik, men jeg har også valgt at det ikke er så relevant for mig - endnu! Lige nu handler det om at fortælle og gøre opmærksom på mine blogge ud i Cyberspace.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...