Et tilbud fra Adwords

Jeg har startet denne blog i dag. Jeg har været i gang i nogle få måneder med at undersøge om der er mulighed for økonomisk indtjening på nettet i mine interesseområder. Jeg har nu haft en Adsence konto hos Google i et par måneder og er i fuld gang med at lære, undersøge og eksperimentere i forhold til de mange muligheder, der eksisterer på Nettet for tjene penge. Det kommer ikke "over-night". Der er mange timers læsning, hårdt arbejde og benhård prioritering forude.


Da jeg nu er kommet ind i varmen hos Google og fået et tilbud om at bruge for kr. 650,- på AdWords er det vel om at undersøge og udnytte muligheden. Efter d. 30. september bortfalder tilbuddet. Jeg satser på at få læst noget mere om det i løbet af ugen, selvom den meget travl med rigtigt mange gøremål.

Jeg har fået en fin konvolut fra Googles supportteam og brevet er afsendt fra USA, men skrevet på dansk. Jeg vil undersøge de t mange muligheder i AdWords og skrive løbende om mine erfaringer her på denne side så andre interesserede forhåbentligt kan få nogle gode råd og idéer. Jeg har selv hentet meget inspiration og lærdom hos andre sites, der deler ud af deres erfaringer omkring AdWords. Jeg er i skrivende stund heller ikke klar over om det er nogen fordel at bruge AdWords, når min passion er blogning, men det må jeg forhåbentligt blive klogere på - SNART!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...