Affiliatepartner - Partner-ads

Da jeg for 3 måneder siden bevægede mig ud i blogland med det formål at undersøge muligheden for at tjene lidt penge på mine kompetencer på at skrive indenfor specielle nicher, som bl.a. sanseintegration, som du kan læse nærmere om her på http://www.sanseintegration.blogspot.com/ stødte jeg på begrebet affiliate partner.
Jeg anede intet om betingelserne og hvordan jeg søgte optagelse om at blive medlem. Jeg besluttede mig derfor at opsøge en del relevant viden på nettet og jeg googlede en del for at finde ud af, hvad konceptet egentligt gik ud på. Samtidigt skulle det være forholdsvis simpelt og brugervenligt her i starten, da jeg ikke vidste ret meget om at tjene penge på nettet eller hvilke affiliate partnere der er var gode i forhold til mit begrænsede kendskab til programmering samt mit nicheområde - sanseintegration, som du kan læse om her http://www.sanseintegration.blogspot.com/

Jeg tilmeldte mig hos Partner-ads,som har et meget enkelt og brugervenligt design.

Når du bliver godkendt logger du dig nemt ind på din side, hvor du kan søge om at blive godkendt hos hver enkelt partner, der gerne vil betale for, at du viser deres reklame på din hjemmeside. Det er en god idé, at din side har en vis faglig tyngde eller er opbygget, så den ikke ser sjusket eller ufærdig ud, når du søger. Jeg gjorde den fejl, at jeg anmod om at blive godkendt hos en partner, da min blog ikke var gjort færdig og blev i første omgang afvist. Det var jeg rigtig ærgelig over, men da jeg fik bygget hjemmesiden bedre op anmod jeg om at blive godkendt endnu engang - og det blev jeg.

Partner-adshar både kampagner, hvor du betaler betalt for hver gang en besøgende klikker på annoncen på din hjemmeside og leadkampagner, hvor du får en vis procentandel, hvis din læser køber produktet på den hjemmeside du reklamerer for.

Er du nybegynder - som jeg - faget vil jeg anbefale klik-kampagner, der er tilpasset målgruppen på dit site. Det giver hurtigt lidt penge på kontoen og dermed inspiration og motivation til at blogge videre indenfor dit emneområde. Partner-ads var også den partner, der havde de bedste partnere,der passede til mit nicheområde sanseintegration.

I dag fik jeg så den første udbetaling fra Partner-ads. Pengene kom til tiden og uden problemer. Så endnu engang grund til at anbefale denne samarbejdspartner ud i affiliate partners.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...