Adsence giver bedst afkast i nicheområder

Det er min erfaring efter ganske få måneder med on-line indtjening. Måske vil jeg revurdere mine erfaringer efterhånden som jeg bliver klogere med at tjene penge på nettet. Jeg har siden midten af juli 2010 arbejdet på at bygge min nicheblog op om http://www.sanseintegration.blogspot.com/   med gode relevante artikler og personlige beretninger.
 Jeg har efterhånden skrevet ca. 60 artikler af både personlig og faglig art. Da Googles potentielle marked for reklamer er markedets suverænt største både i forhold til emner, brancheområder og helt specifikke nicheområder har jeg erfaret, at der er langt bedre muligheder for at tjene penge forholdsvist hurtigt med Adsence på specielle nicheområder. Jeg kan se, at jeg på gode dage tjener kr. 12,50 på ét klik via Adsence på min blog om sanseintegration. Det synes jeg er en ganske fin betaling efter ganske få måneder. Dette er kun muligt fordi Google har så et varieret udbud af annoncører indenfor mit nicheområde. Det har jeg ikke kunnet finde hos nogen andre Affiliate partners. Måske vil det ændre sig, når jeg får flere erfaringer.

Indtil da kan jeg kun anbefale Adsence, hvis du forholdsvis hurtigt ønsker et begyndende afkast på dine blogge og samtidigt skriver indenfor nicheområder, der har en relation til emner indenfor det pædagogiske, psykologiske eller neurologiske felt.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...