Blog med Blogger

Er du fristet af tanken om at tjene lidt penge på dine skriblerier eller faglige viden inden for forskellige nicheområder. Se http://tjen-mange-penge-paa-nettet.blogspot.com/2010/10/reserver-dine-nicheomrader-og-tjen.html for mere viden og inspiration herom.
Jeg har nu brugt Blogger i 3 måneder og det er et utroligt enkelt og nemt system at arbejde med for personer uden kendskab til programmering, HTML og andre "kedelige" elementer som ikke har alles interesse, men som det indtil nu har været svært at komme uden om, hvis man vil arbejde på Nettet og formidle sin viden med et tvedelt fokus - formidling og en mulig indkomst.

Det er muligt med Blogger! Det fungerer uden problemer og jeg har aldrig oplevet problemer med, at der er sider, der er gået ned eller ikke fungerer. Blogger er ejet af Google som er verdens suveræne enehersker på Nettet, hvorfor jeg formoder, at der sikkert både er økonomi og prestige i at systemet virker.

Senere vil jeg beskrive de forskellige funktioner i Blogger som fungerer perfekt for mig, så jeg kan bruge fokus på det jeg er god til. At skrive og formidle.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...