Hvor er de kloge kvinder på Nettet

Jeg har nu læst og været på rigtigt mange sider i løbet af de sidste måneder for at lære lidt basal viden om SEO, Affiliate, Adsence, HTML og at blogge for at kunne lære om at tjene penge på nettet. Jeg er stødt på en en del kvalificerede - MÆND, men ingen kvinder udover Britt Malka, der lever af eller har en betydelig indtægt på nettet.
 Hvor er de henne? Altså kvinderne? Jeg blev ret så begejstret for Amino.dk i går, da jeg oplevede at få hurtigt svar og masser af ny kvalificeret viden i forhold til at lære at tjene penge på nettet ved at blogge. Der var også et forum for kvinder og jeg meldte mig straks ind for så at konstatere, at der faktisk ikke var meget debat i den del af Amino.

Det undrer mig, at der ikke er flere kvinder på nettet, der tjener penge på at blogge om mærkelige emner eller specielle interesser? Jeg gad godt have nogle flere kvinder at erfaringsudveksle med selvom jeg nu kun har stødt på venlige svar og gode intentioner på de blogge, hvor jeg har spurgt eller kommenteret.

Jeg er spændt på om kvinderne er derude? Nogen, der kender nogen kvinder?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...