Adsence indtjening øget med 400 % - på én måned

Jeg holder spændt øje med min Adsence konto 2-3 gange om ugen, da der er sket en optimering af min Adsence indtjening på en bestemt blog med flere hundrede procent på kun én måned. Fra september 2010 og til oktober 2010 er både klikprisen og min klikprocent steget gevaldigt.
Jeg vil ikke udtale mig det konkrete beløb, da det er min privat sag - præcis som det er andres. Jeg havde ikke forventet en så markant stigning på så kort tid, da jeg stadig er en nybegynder ud i Adsence indtjening.

Jeg har ladet mig inspirere af de gode blogs om SEO på nettet og vil gerne anbefale Britt Malkas side http://www.netpenge.info/, Henriks Blucks domæne http://www.blunck.dk/ og ikke mindst Mikael på http://www.antphilosophy.dk/ De har alle  skrevet nogle meget inspirerende indlæg på deres blogge. Indlæggene er kloge, inspirerende og så er disse blogge helt unikke ved, at der gemmer sig nogle venlige og kloge mennesker "bag" bloggen, hvor jeg har hentet flere gode råd og stor hjælpsomhed.

Husk at opføre dig på Nettet som du forhåbentligt også gør i dit privatliv. Husk, at almindelig høflighed og pli også er gangbare muligheder på Nettet. Der er mennesker med kød, blod og følelser bag alle blogge - så opfør dig ordentligt, når du henvender dig til folk. Skriv pænt og husk at takke for den hjælp og de gode råd du får i forhold til SEO, Adsence, bannerreklamer, affiliate og bare gode råd. Lad være at svine nogen til. Det er helt i orden at være uenig i andre folks betragtninger, holdninger eller måder, men diskuter med respekt for den andens synspunkter.

Endelig - så husk, at alt hvad du skriver på Nettet indekseres for altid. Når har trykket på "send" er det for sent at ændre det. Så er det på Googles sider for altid.

Næste indlæg vil handle mere konkret om mine erfaringer med SEO i forhold til den blog, der har oplevet en så eksplosiv stigning i Adsence indtjening. Det endelige resultat kan dog først gøres helt op søndag d. 31.10.2010.

Update kommer snarest.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...