Affiliate Partner-ads betaler til tiden

Jeg skulle i denne uge modtage min første udbetaling fra Partner-ads og var meget spændt på om jeg nu også ville få udbetalt de penge som jeg havde opsparet igennem bannerklik og reklamer. Det gjorde jeg sørme! Med stor spænding loggede jeg ind på netbank (Nem-Id burde afskaffes, men det hører vist hjemme i et andet indlæg) og trykkede mig frem til min budgetkonto. Pengene var der! Jeg var super glad og kan derfor kun igen anbefale Partner-ads.
Det er af stor betydning for os nybegyndere på dette område med at tjene penge på nettet kan regne med at få vores penge. Det giver motivation og lyst til at fortsætte med det gode arbejde med at opbygge en indtægt fra nettet - over tid.

Hvad de første penge skal gå til? Et par nye støvler og en jakke til mig. Det er vist tiltrængt.

Jeg glæder mig til at modtage de næste penge og se om de kommer lige så punktligt. Mon ikke?

Tjen penge på dit website med Partner-ads
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...