En anbefaling af "Tjen penge på nettet - i din fritid"

Jeg har læst en del hjemmesider på nettet om at tjene penge på nettet. Der er flere sider, der ikke er værd at besøge. Der skrives artikler og gives forslag, der ikke er indsatsen værd i udbyttet - heller ikke på lang sigt.

Jeg vil gerne opfordre til, at man læser Henrik Bluncks hjemmeside på http://www.blunck.dk/tjenfritid/.
Der er rigtigt mange forskellige artikler, der alle er skrevet i et letlæseligt sprog. Henrik har løbende skrevet på hjemmesiden  i mere end 3 år og han har oepnået personlige og faglige erfaringer om at tjene penge på nettet, som han løbende skriver om i gode artikler. Der er flere andre hjemmesider, der i kvalitet og indhold er lige så velkvalificerede som Henriks hjemmeside, men Henrik er den eneste jeg er stødt på i cyberspace, der samtidigt svarer meget hurtigt på de spørgsmål, der stilles i kommentarfelterne med gode og hjælpsomme svar.

Er du landet på denne side fordi du, som jeg, er interesseret i at formidle din viden og samtidigt tjene lidt penge på det, så kan jeg klart anbefale Henriks side.

God fornøjelse.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...