Et klik gav kr. 28,- i AdSense indtjening

Dette er et rent praleindlæg med AdSense. Jeg har i dag tjent kr. 28,- på ét klik på en af mine blogge, der kun er 3 måneder gammel. Det har jeg aldrig prøvet før, men det er virkelig motiverende i forhold til fortsat at skabe være målrettet og nytænkende i forhold til fortsat at øge min online indtjening på Nettet.
 Det giver en unik frihed at se hvorledes min online indtjening vokser i et progressivt tempo midt i en finanskrise. Det giver nogle fordele ved at arbejde hjemmefra som er lig med en vis fleksibilitet som et arbejde som lønmodtager ikke altid fordrer. At tjene sine egne penge med Adsense og opleve hvorledes tidligere måneders arbejde nu giver online indtjening i et omfang jeg slet ikke havde forestillet mig da jeg gik i gang med denne blog for under 3 måneder siden.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...