Tjen endnu flere penge med Adsense på Blogger

Tjen penge med Adsense på nicheblogge
Jeg har i en længere periode skrevet på Blogger og tjent penge med Adsense, hvor jeg har en del blogs samt en del reserverede navne indenfor nicheområder jeg har særlig interesse og viden indenfor. Jeg har skrevet flere indlæg om at tjene penge med Adsense på nicheblogs og min erfaring er, at det er nemmest at tjene penge med Adsense på denne måde på små faglige blog som jeg primært opbygger. Du kan læse mere om det her http://tjen-mange-penge-paa-nettet.blogspot.com/2010/10/adsence-giver-bedst-afkast-i.html


Tips og idéer til at øge din indtjening med Adsense
Du kan optimere din indtjening med Adsense på flere områder. Du kan eksperimentere med farver, placeringer og størrelser af Adsense enhederne. På Blogger de utroligt nemme at installere, hvis du ikke har nogen erfaring med at programmere og gerne vil rette dit fokus mod at skrive. Du kan finde nogle gode tips til at øge din indtjening med Adsense i dette indlæg. http://tjen-mange-penge-paa-nettet.blogspot.com/2010/10/adsence-giver-bedst-afkast-i.html

Undersøg hvornår dine læsere har mulighed for at læse din blog og øg din indtjening med Adsense
Der ligger meget kompleks viden bag din læserskares surfervaner og muligheder for at læse på Nettet. Det kan klart anbefales at lave små undersøgelser på hvornår du har flest besøgende og klikraten er høj via din Google Adsense konto. Du kan da forsøge at lægge dine artikler på din blog på bestemte tidspunkter. Du kan læse om mine positive erfaringer hermed på http://tjen-mange-penge-paa-nettet.blogspot.com/2010/11/varierende-indtjening-med-adsence-find.html

Når du har lavet en lignende undersøgelse så kan du forsøge at sende dine lindlæg på tidspunkter, hvor din læsere alligevel sidder ved computeren. Her på Blogger kan skrive indlæggene på tidspunkter, hvor du selv har tid og dernæst udgive dem, når det passer dine læsere. Jeg har flere gange haft inspiration til flere indlæg og har skrevet dem på samme tid for dernæst at udgive dem på de tidspunkter, hvor min læsere på bl.a. http://www.sanseintegration.blogspot.com/ har mulighed for at læse dem.

Når du har skrevet et indlæg på Blogger går du ned i ruden med "Valgmuligheder for indlæg", hvor du kan indtaste dato og tidspunkt for hvornår du ønsker dit indlæg udgivet.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...