Godt nytår med at tjene penge med Adsense

Det er på tide at ønske Godt Nytår til bloggens læsere. Ja, jeg kan næsten sige Godt nytår med Adsense.

2010 blev et særdeles godt år i forhold til at tjene penge med Adsense på Nettet. I sommeren 2010 blev jeg for alvor inspireret i at tjene penge på en af mine store fritidsinteresser - at skrive. Jeg har altid været glad for at skrive, debattere og interessere mig for alverdens mærkelige emner.
2010 blev for alvor året, hvor jeg besluttede mig for at kombinere min passion om at formidle stof og erfaringer til gavn for andre samtidigt med at jeg kunne tjene penge på det. Det har været særdeles inspirerende og lærerigt at lære at tjene penge med Adsense på Nettet. Jeg har lært en del, men kan fortsat lære mere i forhold til at optimere indtjening og bevare fokus på at tjene penge med Adsense.

Gode råd til at tjene penge med Adsense
Vil du gerne tjene penge med Adsense? Jeg har læst mange sider på nettet om emnet og vil gerne anbefale én hjemmeside, som du kan læse om her http://tjen-mange-penge-paa-nettet.blogspot.com/2010/10/en-anbefaling-af-tjen-penge-pa-nettet-i.html. Henrik har blogget om at tjene penge med Adsense i flere år og er kompetent og vidende. Jeg anbefaler netop Henriks side, da han er meget hjælpsom og hjælper dig gerne med de spørgsmål du måtte have og kan stille i kommentarfeltet. Du kan også finde mange gode råd hos http://www.amino.dk/. Du kan læse om mine erfaringer hermed på http://tjen-mange-penge-paa-nettet.blogspot.com/2010/10/fa-dig-en-amino-konto-som-nybegynder.html

Find dine nicher og tjen penge med Adsense
Har du en interesse eller en faglig viden du ønsker at dele med den store læserskare på Internettet? Hvis ja, så læs videre her for kan du få mange gode råd om hvordan du griber din passion for at skrive an.

Har du ingen eller et begrænset kendskab til programmering af hjemmesider, så vil jeg klart anbefale, at du opretter en blog her på Blogger. Det har en lang række fordele som du kan læse om her. http://tjen-mange-penge-paa-nettet.blogspot.com/2010/10/blog-med-blogger.html

Når du har oprettet en blog er du klar til at komme i gang med at skrive. Måske har du allerede nu flere områder du gerne vil blogge om? Hvis ja, så skynd dig at reservere dine nicheområder, så kan "gemme" domænenavnet til du har tiden til at gå i gang med at blogge om et specifikt emne. På den måde undgår du, at andre snupper netop dit domænenavn. Læs hvordan du gør her http://tjen-mange-penge-paa-nettet.blogspot.com/2010/10/reserver-dine-nicheomrader-og-tjen.html.

Er du interesseret i at læse mere om hvordan jeg har tjent penge med Adsense kan jeg anbefale dig at kigge på emneoversigten ude til højre på bloggen, hvor du kan finde masser af andre artikler om inspiration til at tjene penge med AdSense.

Godt nytår.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...